Kryt proti krupobití pro venkovní použití je nejvyšší ochranou vozidla proti velkému krupobití od CARBLIX Na tomto odkazu se můžete podívat, na jaké auto je tato velikost vhodná. V tabulce hledejte velikost XL Nová technologie pro ochranu vozidel! Více materiálu s menším objemem! Naše nová technologie EIR, Advanced Compression Technology: (Zvýšení odolnosti proti nárazu) K materiálu EVA - EIR jsme přidali dva materiály, které dále zlepšují vlastnosti tohoto výrobku a činí jej odolnějším proti nárazům... Celý popis
Koupit za 3 094 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Kryt proti krupobití pro venkovní použití je nejvyšší ochranou vozidla proti velkému krupobití od CARBLIX
Na tomto odkazu se můžete podívat, na jaké auto je tato velikost vhodná. V tabulce hledejte velikost XL
Nová technologie pro ochranu vozidel!
Více materiálu s menším objemem! Naše nová technologie EIR, Advanced Compression Technology: (Zvýšení odolnosti proti nárazu)
K materiálu EVA - EIR jsme přidali dva materiály, které dále zlepšují vlastnosti tohoto výrobku a činí jej odolnějším proti nárazům různých předmětů. Naše technologie ´MCT - MATRIX COMPRESSION TECH´ poskytuje o 20 % lepší ochranu proti krupobití. Tloušťka materiálů je přibližně 7 mm.
OCHRANA PROTI KRUPCE S PRŮMĚREM do 13 mm
Vrchní vrstva: hliník 0,5 mm
Vrchní vrstva krytu proti krupobití je vyrobena ze speciálně odolného hliníku o tloušťce 0,5 mm.
• Vysoký rozptyl dopadu krupobití.
• UV ochrana pro zachování vozidla a krytu.
• Ultra odolnost a nepropustnost.
• Ochrana ve všech ročních obdobích, tepelná odolnost pro použití za všech povětrnostních podmínek.
Střední vrstva: EVA EIR pěna s vysokou hustotou, tloušťka 5 mm
• Střední vrstva ochranného krytu proti krupobití obsahuje 5 mm silnou EVA EIR pěnu (Enhancing Impact Resistance).
• Tato technologie EIR zlepšuje odolnost proti nárazu o 18 % a u ostatních dvou materiálů o 20 %.
• Efektivně rozptyluje a absorbuje sílu krupobití, čímž zabraňuje poškození vozidla.
Spodní vrstva: Netkaná textilie (NWF) tloušťka 0,7 – 1 mm
Spodní vrstva krytu proti krupobití je vyrobena z měkkého materiálu TNT o tloušťce 0,7 až 1 mm.
• Chrání vozidlo před poškrábáním a oděrem.
• Poskytuje také dodatečnou izolaci proti nárazům a dále chrání vozidlo před poškozením krupobitím.
Na tomto odkazu se můžete podívat, na jaké auto je tato velikost vhodná. V tabulce hledejte velikost XL
Nová technologie pro ochranu vozidel!
Více materiálu s menším objemem! Naše nová technologie EIR, Advanced Compression Technology: (Zvýšení odolnosti proti nárazu)
K materiálu EVA - EIR jsme přidali dva materiály, které dále zlepšují vlastnosti tohoto výrobku a činí jej odolnějším proti nárazům různých předmětů. Naše technologie ´MCT - MATRIX COMPRESSION TECH´ poskytuje o 20 % lepší ochranu proti krupobití. Tloušťka materiálů je přibližně 7 mm.
OCHRANA PROTI KRUPCE S PRŮMĚREM do 13 mm
Vrchní vrstva: hliník 0,5 mm
Vrchní vrstva krytu proti krupobití je vyrobena ze speciálně odolného hliníku o tloušťce 0,5 mm.
• Vysoký rozptyl dopadu krupobití.
• UV ochrana pro zachování vozidla a krytu.
• Ultra odolnost a nepropustnost.
• Ochrana ve všech ročních obdobích, tepelná odolnost pro použití za všech povětrnostních podmínek.
Střední vrstva: EVA EIR pěna s vysokou hustotou, tloušťka 5 mm
• Střední vrstva ochranného krytu proti krupobití obsahuje 5 mm silnou EVA EIR pěnu (Enhancing Impact Resistance).
• Tato technologie EIR zlepšuje odolnost proti nárazu o 18 % a u ostatních dvou materiálů o 20 %.
• Efektivně rozptyluje a absorbuje sílu krupobití, čímž zabraňuje poškození vozidla.
Spodní vrstva: Netkaná textilie (NWF) tloušťka 0,7 – 1 mm
Spodní vrstva krytu proti krupobití je vyrobena z měkkého materiálu TNT o tloušťce 0,7 až 1 mm.
• Chrání vozidlo před poškrábáním a oděrem.
• Poskytuje také dodatečnou izolaci proti nárazům a dále chrání vozidlo před poškozením krupobitím.
Parametry
Výrobce | Carblix |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor