SADA OBSAHUJE: - Brembo 19RCS CORSA CORTA Radiální brzdová pumpa, včetně 1 mikrospínače a 1 x dvojitého banjo šroubu (M10x1mm pro dvojité banjo linky). - 1 x jednoduchý banjo šroub M10x1mm (Fren Tubo číslo dílu B19001-ZNI pro jednoduchou banjo linku) BREMBO 19RCS CORSA CORTA S NASTAVENÍM BITE POINT. JEZDCI MOTOGP POUŽÍVAJÍ HLAVNÍ BRZDOVÉ PUMPY S KALIBROVANÝMI A PŘIZPŮSOBENÝMI IDLE STROKES: NYNÍ MŮŽETE S NOVÝM 19RCS CORSA CORTA UDĚLAT TOTÉŽ. PROSTŘEDNICTVÍM NOVÉHO SEŘIZOVAČE JE MOŽNÉ ZVOLIT BITE... Celý popis
Koupit za 8 990 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
BREMBO BRZDOVÁ PUMPA RCS 19 CORSA CORTA
Doprava:
zdarma
Skladem
8 990 Kč
Koupit za 8 990 Kč
Popis
SADA OBSAHUJE:
- Brembo 19RCS CORSA CORTA Radiální brzdová pumpa, včetně 1 mikrospínače a 1 x dvojitého banjo šroubu (M10x1mm pro dvojité banjo linky).
- 1 x jednoduchý banjo šroub M10x1mm (Fren Tubo číslo dílu B19001-ZNI pro jednoduchou banjo linku)
BREMBO 19RCS CORSA CORTA S NASTAVENÍM BITE POINT.
JEZDCI MOTOGP POUŽÍVAJÍ HLAVNÍ BRZDOVÉ PUMPY S KALIBROVANÝMI A PŘIZPŮSOBENÝMI IDLE STROKES: NYNÍ MŮŽETE S NOVÝM 19RCS CORSA CORTA UDĚLAT TOTÉŽ.
PROSTŘEDNICTVÍM NOVÉHO SEŘIZOVAČE JE MOŽNÉ ZVOLIT BITE POINT (KDY PÁČKA ZAČNE BRZDIT) A NÁSLEDNĚ POCIT BRZDĚNÍ.
19 RCS CORSA CORTA JE PLNĚ NASTAVITELNÁ:
- BITE POINT (IDLE STROKE):
Tři různé mapy, RSN, selektor ovládá vačkový mechanismus, který uživateli umožňuje zvolit si mezi třemi různými nastaveními odezvy.
- PÁKOVÁ POLOHA:
Klikni - kliknutím lze upravit vzdálenost páčky od rukojeti a přizpůsobit ji vaší ruce nebo vašim potřebám.
- RCS (Ratio Click System):
Umožňuje jezdci zvolit vzdálenost mezi pístem a pístem 18 nebo 20 mm jednoduchým otočením nastavovacího šroubu na přední straně vodicí páky o 180 ° pomocí šroubováku.
Nejvýznamnějším úspěchem je, že 19RCS CORSA CORTA umožňuje jezdci přizpůsobit „bod záběru“ přesně tam, kde potřebujete, pomocí snadno přístupného voliče na horní části pumpy.
Volič ovládá vačkový mechanismus a umožňuje uživateli vybrat si tři různá nastavení odezvy:
- R „ZÁVOD“ : poloha vačkového mechanismu ještě více zkracuje počáteční fázi bodu záběru, aby poskytla stejnou okamžitou odezvu - použitých v MotoGP a umožnila jezdci okamžitě dosáhnout bodu záběru brzd. Toto nastavení je ideální pro použití na závodní dráze, kde se počítá každá setina sekundy.
- S „SPORT“ : začátek záběrového bodu je kratší než v nastavení N. Toto nastavení vytváří dynamičtější odezvu vhodnou pro sportovnější jízdu.
- N „NORMAL“: bod záběru začíná pomaleji, takže je vhodný pro brzdění za špatných podmínek přilnavosti (déšť).
Bite Point je nová funkce, která se přidává ke dvěma existujícím možnostem nastavení:
- Nastavení polohy páky (vzdálenost od rukojeti)
- RCS (Ratio Click System): Toto zařízení umožňuje měnit poměr páčky pumpy na dvou hodnotách, 18 nebo 20 mm, pouhým otočením excentrického šroubu umístěného na přední straně páčky. Systémem RCS - je velmi snadné přejít z jedné konfigurace do druhé a upravit poměr páčky tak, aby se přizpůsobila různým charakteristikám brzdového systému. Například mokré nebo suché podmínky, asfalt s různou přilnavostí, závodní okruh s intenzivním brzděním.
Červená tečka na excentrickém šroubu označuje polohu páčky 18 mm, zatímco černá označuje polohu 20 mm.
DALŠÍ FUNKCE:
Brzdová páčka je sklopná - vyrobená kováním. V pákovém kloubu je vložen patentovaný systém, který umožňuje sklopení při pádu.
Ovládací prvek pro nastavení vzdálenosti páčky od řídítek byl přemístěn a nyní je v ose se samotnou páčkou, což zaručuje bezpečné ovládání.
Mikrospínač
Pro mechanický mikrospínač zadního brzdového světla byl navržen speciální kryt. Mikrospínač je v základním balení pumpy.
Pouzdro vyrobené z kovaného hliníku
Přesné opracování na moderních CNC automatech s tvrdě eloxovaným povrchem
Průměr pístu 19mm
Pro brzdové kapaliny DOT 4
Upevnění na řidítka průměru 22,2mm
Hmotnost 350g
Díly pumpy jsou identické s pumpami použitými v seriálech MS v MotoGP nebo SBK a nabízejí nejvyšší možnou přesnost a spolehlivost.
Nelze použít s plovoucími třmeny!
- Brembo 19RCS CORSA CORTA Radiální brzdová pumpa, včetně 1 mikrospínače a 1 x dvojitého banjo šroubu (M10x1mm pro dvojité banjo linky).
- 1 x jednoduchý banjo šroub M10x1mm (Fren Tubo číslo dílu B19001-ZNI pro jednoduchou banjo linku)
BREMBO 19RCS CORSA CORTA S NASTAVENÍM BITE POINT.
JEZDCI MOTOGP POUŽÍVAJÍ HLAVNÍ BRZDOVÉ PUMPY S KALIBROVANÝMI A PŘIZPŮSOBENÝMI IDLE STROKES: NYNÍ MŮŽETE S NOVÝM 19RCS CORSA CORTA UDĚLAT TOTÉŽ.
PROSTŘEDNICTVÍM NOVÉHO SEŘIZOVAČE JE MOŽNÉ ZVOLIT BITE POINT (KDY PÁČKA ZAČNE BRZDIT) A NÁSLEDNĚ POCIT BRZDĚNÍ.
19 RCS CORSA CORTA JE PLNĚ NASTAVITELNÁ:
- BITE POINT (IDLE STROKE):
Tři různé mapy, RSN, selektor ovládá vačkový mechanismus, který uživateli umožňuje zvolit si mezi třemi různými nastaveními odezvy.
- PÁKOVÁ POLOHA:
Klikni - kliknutím lze upravit vzdálenost páčky od rukojeti a přizpůsobit ji vaší ruce nebo vašim potřebám.
- RCS (Ratio Click System):
Umožňuje jezdci zvolit vzdálenost mezi pístem a pístem 18 nebo 20 mm jednoduchým otočením nastavovacího šroubu na přední straně vodicí páky o 180 ° pomocí šroubováku.
Nejvýznamnějším úspěchem je, že 19RCS CORSA CORTA umožňuje jezdci přizpůsobit „bod záběru“ přesně tam, kde potřebujete, pomocí snadno přístupného voliče na horní části pumpy.
Volič ovládá vačkový mechanismus a umožňuje uživateli vybrat si tři různá nastavení odezvy:
- R „ZÁVOD“ : poloha vačkového mechanismu ještě více zkracuje počáteční fázi bodu záběru, aby poskytla stejnou okamžitou odezvu - použitých v MotoGP a umožnila jezdci okamžitě dosáhnout bodu záběru brzd. Toto nastavení je ideální pro použití na závodní dráze, kde se počítá každá setina sekundy.
- S „SPORT“ : začátek záběrového bodu je kratší než v nastavení N. Toto nastavení vytváří dynamičtější odezvu vhodnou pro sportovnější jízdu.
- N „NORMAL“: bod záběru začíná pomaleji, takže je vhodný pro brzdění za špatných podmínek přilnavosti (déšť).
Bite Point je nová funkce, která se přidává ke dvěma existujícím možnostem nastavení:
- Nastavení polohy páky (vzdálenost od rukojeti)
- RCS (Ratio Click System): Toto zařízení umožňuje měnit poměr páčky pumpy na dvou hodnotách, 18 nebo 20 mm, pouhým otočením excentrického šroubu umístěného na přední straně páčky. Systémem RCS - je velmi snadné přejít z jedné konfigurace do druhé a upravit poměr páčky tak, aby se přizpůsobila různým charakteristikám brzdového systému. Například mokré nebo suché podmínky, asfalt s různou přilnavostí, závodní okruh s intenzivním brzděním.
Červená tečka na excentrickém šroubu označuje polohu páčky 18 mm, zatímco černá označuje polohu 20 mm.
DALŠÍ FUNKCE:
Brzdová páčka je sklopná - vyrobená kováním. V pákovém kloubu je vložen patentovaný systém, který umožňuje sklopení při pádu.
Ovládací prvek pro nastavení vzdálenosti páčky od řídítek byl přemístěn a nyní je v ose se samotnou páčkou, což zaručuje bezpečné ovládání.
Mikrospínač
Pro mechanický mikrospínač zadního brzdového světla byl navržen speciální kryt. Mikrospínač je v základním balení pumpy.
Pouzdro vyrobené z kovaného hliníku
Přesné opracování na moderních CNC automatech s tvrdě eloxovaným povrchem
Průměr pístu 19mm
Pro brzdové kapaliny DOT 4
Upevnění na řidítka průměru 22,2mm
Hmotnost 350g
Díly pumpy jsou identické s pumpami použitými v seriálech MS v MotoGP nebo SBK a nabízejí nejvyšší možnou přesnost a spolehlivost.
Nelze použít s plovoucími třmeny!
Parametry
Výrobce | Brembo |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor