Bezkontaktní zapalování pro motocykly Stadion S11, S22 a Jawetta má světelný výkon 6V 20W. Výrobcem je česká firma Vape, která dodává sadu obsahující rotor, stator, kabeláž k zapalování a indukční cívku. Tento typ zapalování má velký rotor s hmotností odpovídající originálnímu zapalování u Stadiona, což motoru zachovává původní charakteristiku a dodává mu pravidelný a klidný chod. Montáž je velmi jednoduchá a nevyžaduje žádné úpravy na motoru. Připojení stabilizátoru napětí: Stabilizátor napětí... Celý popis
Koupit za 5 596 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Bezkontaktní zapalování pro motocykly Stadion S11, S22 a Jawetta má světelný výkon 6V 20W. Výrobcem je česká firma Vape, která dodává sadu obsahující rotor, stator, kabeláž k zapalování a indukční cívku.
Tento typ zapalování má velký rotor s hmotností odpovídající originálnímu zapalování u Stadiona, což motoru zachovává původní charakteristiku a dodává mu pravidelný a klidný chod.
Montáž je velmi jednoduchá a nevyžaduje žádné úpravy na motoru.
Připojení stabilizátoru napětí: Stabilizátor napětí v sadě se připojuje snadno:
Montáž stabilizátoru: Stabilizátor má kovovou základnu s otvorem o průměru D6, která musí být uzemněna. Ideálně stabilizátor připevněte na rám motocyklu.
Zapojení světelného obvodu: Volný konec stabilizátoru připojte do světelného obvodu pomocí svorky. Do průchozího otvoru svorky vložte žlutý drát od zapalování, a do neprůchozího otvoru připojte žlutý drát ze stabilizátoru. Nezáleží na tom, který žlutý drát použijete.
Pozor: Pokud jsou světla dlouho vypnutá a všechen proud jde do stabilizátoru, může dojít k jeho poškození.
Doporučení: Zapojte světla napřímo. Světla nijak neovlivňují sílu jiskry a je nutné stále svítit. Jeden žlutý drát připojte k zadnímu světlu a druhý k přednímu. Pokud je ve světelném obvodu vypínač, doporučujeme jej přemostit.
Tento typ zapalování má velký rotor s hmotností odpovídající originálnímu zapalování u Stadiona, což motoru zachovává původní charakteristiku a dodává mu pravidelný a klidný chod.
Montáž je velmi jednoduchá a nevyžaduje žádné úpravy na motoru.
Připojení stabilizátoru napětí: Stabilizátor napětí v sadě se připojuje snadno:
Montáž stabilizátoru: Stabilizátor má kovovou základnu s otvorem o průměru D6, která musí být uzemněna. Ideálně stabilizátor připevněte na rám motocyklu.
Zapojení světelného obvodu: Volný konec stabilizátoru připojte do světelného obvodu pomocí svorky. Do průchozího otvoru svorky vložte žlutý drát od zapalování, a do neprůchozího otvoru připojte žlutý drát ze stabilizátoru. Nezáleží na tom, který žlutý drát použijete.
Pozor: Pokud jsou světla dlouho vypnutá a všechen proud jde do stabilizátoru, může dojít k jeho poškození.
Doporučení: Zapojte světla napřímo. Světla nijak neovlivňují sílu jiskry a je nutné stále svítit. Jeden žlutý drát připojte k zadnímu světlu a druhý k přednímu. Pokud je ve světelném obvodu vypínač, doporučujeme jej přemostit.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor