AUXUS nabíjecí kabel pro elektromobily Typ2, 11kW 16A 10m je velmi kvalitní nabíjecí kabel určený pro bezpečné nabíjení elektrických vozidel. Je kompatibilní s řadou modelů elektrických vozidel a plug-in hybridů, včetně Tesla Model S/3/X/Y, i3, iX, ID.3, EV6, Kona, Enyaq iV, IONIQ 5, Mach-E a dalších. Kabel díky svému 3 fázovému provedení a jmenovitému proudu 3x16A umožňuje nabíjení elektromobilů a plug-in hybridů o výkonu až 11kW. Je zakončen konektory typu 2 (IEC 62196-2), které jsou provozovány... Celý popis
Koupit za 2 790 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
AUXUS nabíjecí kabel pro elektromobily Typ2, 11kW 16A 10m je velmi kvalitní nabíjecí kabel určený pro bezpečné nabíjení elektrických vozidel. Je kompatibilní s řadou modelů elektrických vozidel a plug-in hybridů, včetně Tesla Model S/3/X/Y, i3, iX, ID.3, EV6, Kona, Enyaq iV, IONIQ 5, Mach-E a dalších.
Kabel díky svému 3 fázovému provedení a jmenovitému proudu 3x16A umožňuje nabíjení elektromobilů a plug-in hybridů o výkonu až 11kW. Je zakončen konektory typu 2 (IEC 62196-2), které jsou provozovány na nabíjecích stanicích po celé Evropě. Nízká hmotnost a délka 10 metrů usnadňuje jeho použití.
Ergonomický design připojovacích konektorů, který vychází z poznatků během testování při každodenním používání, umožňuje pohodlné zapojování a odpojování.
Při svých cestách oceníte i praktické pouzdro na kabel, které je součástí balení.
Nabíjecí kabel AUXUS pro elektromobily splňuje nejnovější požadavky normy EN. Kabel je velmi odolný vůči chladu a teplu, přičemž si zachovává flexibilitu i při -40°C. Použitý kabel je i velmi odolný a chrání tak vnitřní kabelový svazek, aby fungoval normálně i při opakovaném ohýbání. Použitý bezhalogenový materiál je navíc šetrný k životnímu prostředí a splňuje ekologické normy EU a USA. Jeho pevná a odolná konstrukce odolá i náhodnému přejetí vozidlem až o hmotnosti 2 tuny.
Postříbřené kolíky konektorů zajišťují lepší vodivost, větší účinnost nabíjení a snižují zahřívání při nabíjení. Jedinečný samočistící design zajišťuje, že nečistoty na kolících jsou odstraněny při každém připojení kabelu. Navíc systém monitorování teploty detekuje nadměrné zahřívání a v případě překročení mezní hranice se nabíjení ihned automaticky přeruší.
Kabel AUXUS prošel mnoha bezpečnostními testy. Jeho odolnost a bezpečnost je potržena i odolností proti vodě a prachu IP55 a požární odolností 94 V-0. Navíc byl kabel před uvedením na trh důkladně testován a odpovídá nejen certifikacím IATF 16949:2016, ISO 9001:2015, CE, FCC, REACH a RoHS, ale i velmi přísným normám IEC 61851 a IEC 62196, což potvrzuje TÜV Rheinland.
Kompatibilita
Kabel nabízí kompatibilitu se všemi elektromobily a plug-in hybridy v Evropě s konektorem Typu 2 splňující evropský standard IEC62196.
Jedná se například o automobily:
-Audi e-tron / e-tron GT / A3 e-tron / Q4 e-tron / Q7 e-tron / Q8 e-tron
-BMW i3 / i3s / i4 / i7 / i8 / iX / iX1 / iX3
-CUPRA Born
-Fiat 500e / Abarth 500e
-Ford Mustang Mach-E
-Hyundai IONIQ 6 / IONIQ 5 / IONIQ Electric / Kona Electric
-Jaguar I-Pace
-KIA Soul EV / Niro EV / e-Soul / e-Niro / Sportage PHEV / EV6 / EV9
-Lexus UX 300e
-Mercedes EQA / EQB / EQC / EQE / EQS / EQV
-Mini Electric / Countryman PHEV
-NIO ET5 / ET7 / ES6 / ES7 / ES8 / EC6 / EC7
-Nissan Ariya / LEAF
-Opel Corsa-e / Mokka-e
-Peugeot e-208 / e-2008 / 308 PHEV / 3008 PHEV
-Polestar 1 / Polestar 2 / Polestar 3
-Porsche Taycan
-Renault ZOE / Megane E-Tech
-Škoda Enyaq iV / Citigo e iV
-Smart EQ forfour / fortwo
-Tesla Model 3 / Model S / Model X / Model Y
-Toyota bZ4X / Prius Plug-In Hybrid
-Volkswagen e-Golf / e-Up / Golf GTE / ID.3 / ID.4 / ID.5 / ID.Buzz
-Volvo C40 Recharge / XC40 Recharge / XC60 PHEV / XC90 PHEV / EX90
-Volvo S90 PHEV / V90 PHEV / C40 Recharge / XC40 Recharge / XC60 PHEV / XC90 PHEV / EX90
-a další neuvedené vozy se zástrčkou Typu 2
Technická specifikace:
- Typ: V1-16T
- Výkon: 11kW
- Proud: 16A
- Jmenovité napětí: 480V~
- Počet fází: 3
- Izolační odpor: větší než 1000MΩ (DC 500V)
- Typy konektorů: Typ 2 - Typ 2 (IEC 62196-2)
- Stupeň krytí: IP55
- Úroveň zpomalující hoření: 94 V-0
- Provozní teplota: -40°C až 50°C
- Délka: 10 m
- Certifikace: TÜV Rheinland (reg.no. AN 50530286 001), CE, UKCA, ROHS, ISO
Mechanická odolnost:
- Životnost: více než 10 000 připojení
- Odolnost proti pádu z 1 metru
- Odolnost proti přejetí vozem o hmotnosti 2t
Vlastnosti:
- Produkt odpovídá IEC61851-1:2010 režim 3 & B2 a EN62196-2:2017,EN62196-1:2014
- Stupeň krytí: IP55
- Zpomalovač hoření
- Odolnost vůči tlaku
- Odolnost proti oděru
- Odolnost vůči nárazu
Materiály:
- Konektor: slitina mědi s niklovým spodním pokovením a 3μm stříbrným povrchem
- Madlo: z termoplastického PC. Zpomalovač hoření.
- Kabel: černý, odpovídá CE standardu IEC50620
Bezpečnostní upozornění:
- Neponořujte nabíjecí kabel do vody.
- Kabel při balení nelámejte, nadměrně neohýbejte a nezamotávejte.
- Při nabíjení nepokládejte nabíjecí kabel do blízkosti předmětů s vysokou teplotou.
- Nepoužívejte při teplotách přesahujících jeho provozní rozsah.
- Vstupní kabel na straně napájecího zdroje by měl mít alespoň 3*2,5mm (doporučeno 3*4mm), se standardní 16A zásuvkou.
- Instalaci elektrického rozvodu by měli provádět odborníci.
- Nevkládejte předměty nebo prsty do konektorů kabelu.
- Nepoužívejte kabel pokud je poškozený.
- Nabíjecí boxy a kabely jsou určeny pouze pro nabíjení elektromobilů.
- Nepoužívejte nabíjecí boxy, či kabely s dalším prodlužovacím kabelem nebo adaptérem jiné značky.
© Sunnysoft s.r.o.
Kabel díky svému 3 fázovému provedení a jmenovitému proudu 3x16A umožňuje nabíjení elektromobilů a plug-in hybridů o výkonu až 11kW. Je zakončen konektory typu 2 (IEC 62196-2), které jsou provozovány na nabíjecích stanicích po celé Evropě. Nízká hmotnost a délka 10 metrů usnadňuje jeho použití.
Ergonomický design připojovacích konektorů, který vychází z poznatků během testování při každodenním používání, umožňuje pohodlné zapojování a odpojování.
Při svých cestách oceníte i praktické pouzdro na kabel, které je součástí balení.
Nabíjecí kabel AUXUS pro elektromobily splňuje nejnovější požadavky normy EN. Kabel je velmi odolný vůči chladu a teplu, přičemž si zachovává flexibilitu i při -40°C. Použitý kabel je i velmi odolný a chrání tak vnitřní kabelový svazek, aby fungoval normálně i při opakovaném ohýbání. Použitý bezhalogenový materiál je navíc šetrný k životnímu prostředí a splňuje ekologické normy EU a USA. Jeho pevná a odolná konstrukce odolá i náhodnému přejetí vozidlem až o hmotnosti 2 tuny.
Postříbřené kolíky konektorů zajišťují lepší vodivost, větší účinnost nabíjení a snižují zahřívání při nabíjení. Jedinečný samočistící design zajišťuje, že nečistoty na kolících jsou odstraněny při každém připojení kabelu. Navíc systém monitorování teploty detekuje nadměrné zahřívání a v případě překročení mezní hranice se nabíjení ihned automaticky přeruší.
Kabel AUXUS prošel mnoha bezpečnostními testy. Jeho odolnost a bezpečnost je potržena i odolností proti vodě a prachu IP55 a požární odolností 94 V-0. Navíc byl kabel před uvedením na trh důkladně testován a odpovídá nejen certifikacím IATF 16949:2016, ISO 9001:2015, CE, FCC, REACH a RoHS, ale i velmi přísným normám IEC 61851 a IEC 62196, což potvrzuje TÜV Rheinland.
Kompatibilita
Kabel nabízí kompatibilitu se všemi elektromobily a plug-in hybridy v Evropě s konektorem Typu 2 splňující evropský standard IEC62196.
Jedná se například o automobily:
-Audi e-tron / e-tron GT / A3 e-tron / Q4 e-tron / Q7 e-tron / Q8 e-tron
-BMW i3 / i3s / i4 / i7 / i8 / iX / iX1 / iX3
-CUPRA Born
-Fiat 500e / Abarth 500e
-Ford Mustang Mach-E
-Hyundai IONIQ 6 / IONIQ 5 / IONIQ Electric / Kona Electric
-Jaguar I-Pace
-KIA Soul EV / Niro EV / e-Soul / e-Niro / Sportage PHEV / EV6 / EV9
-Lexus UX 300e
-Mercedes EQA / EQB / EQC / EQE / EQS / EQV
-Mini Electric / Countryman PHEV
-NIO ET5 / ET7 / ES6 / ES7 / ES8 / EC6 / EC7
-Nissan Ariya / LEAF
-Opel Corsa-e / Mokka-e
-Peugeot e-208 / e-2008 / 308 PHEV / 3008 PHEV
-Polestar 1 / Polestar 2 / Polestar 3
-Porsche Taycan
-Renault ZOE / Megane E-Tech
-Škoda Enyaq iV / Citigo e iV
-Smart EQ forfour / fortwo
-Tesla Model 3 / Model S / Model X / Model Y
-Toyota bZ4X / Prius Plug-In Hybrid
-Volkswagen e-Golf / e-Up / Golf GTE / ID.3 / ID.4 / ID.5 / ID.Buzz
-Volvo C40 Recharge / XC40 Recharge / XC60 PHEV / XC90 PHEV / EX90
-Volvo S90 PHEV / V90 PHEV / C40 Recharge / XC40 Recharge / XC60 PHEV / XC90 PHEV / EX90
-a další neuvedené vozy se zástrčkou Typu 2
Technická specifikace:
- Typ: V1-16T
- Výkon: 11kW
- Proud: 16A
- Jmenovité napětí: 480V~
- Počet fází: 3
- Izolační odpor: větší než 1000MΩ (DC 500V)
- Typy konektorů: Typ 2 - Typ 2 (IEC 62196-2)
- Stupeň krytí: IP55
- Úroveň zpomalující hoření: 94 V-0
- Provozní teplota: -40°C až 50°C
- Délka: 10 m
- Certifikace: TÜV Rheinland (reg.no. AN 50530286 001), CE, UKCA, ROHS, ISO
Mechanická odolnost:
- Životnost: více než 10 000 připojení
- Odolnost proti pádu z 1 metru
- Odolnost proti přejetí vozem o hmotnosti 2t
Vlastnosti:
- Produkt odpovídá IEC61851-1:2010 režim 3 & B2 a EN62196-2:2017,EN62196-1:2014
- Stupeň krytí: IP55
- Zpomalovač hoření
- Odolnost vůči tlaku
- Odolnost proti oděru
- Odolnost vůči nárazu
Materiály:
- Konektor: slitina mědi s niklovým spodním pokovením a 3μm stříbrným povrchem
- Madlo: z termoplastického PC. Zpomalovač hoření.
- Kabel: černý, odpovídá CE standardu IEC50620
Bezpečnostní upozornění:
- Neponořujte nabíjecí kabel do vody.
- Kabel při balení nelámejte, nadměrně neohýbejte a nezamotávejte.
- Při nabíjení nepokládejte nabíjecí kabel do blízkosti předmětů s vysokou teplotou.
- Nepoužívejte při teplotách přesahujících jeho provozní rozsah.
- Vstupní kabel na straně napájecího zdroje by měl mít alespoň 3*2,5mm (doporučeno 3*4mm), se standardní 16A zásuvkou.
- Instalaci elektrického rozvodu by měli provádět odborníci.
- Nevkládejte předměty nebo prsty do konektorů kabelu.
- Nepoužívejte kabel pokud je poškozený.
- Nabíjecí boxy a kabely jsou určeny pouze pro nabíjení elektromobilů.
- Nepoužívejte nabíjecí boxy, či kabely s dalším prodlužovacím kabelem nebo adaptérem jiné značky.
© Sunnysoft s.r.o.
Parametry
Proud | 16 A A |
Délka kabelu | 10 m |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor