Okruh, vysoké rychlosti a vysoké nebezpečí úrazu, právě pro tyto případy tu je GP Air! Testováno piloty pro piloty! - Aerodynamika - Otvor pro zádový hrb - Nafouknutí během 75 ms! - Mechanická aktivace - Velmi silná odolnost vůči prodření - Dvojitý Turtle efekt Airbagový systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední... Celý popis
Koupit za 18 190 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Airbag vesta Helite GP AIR 2 černá - L
Doprava:
zdarma
Skladem
18 190 Kč
Koupit za 18 190 Kč
HELITE GP Air 2 závodní airbagová vesta černá M
Doprava:
zdarma
Skladem
18 190 Kč
Koupit za 18 190 Kč
HELITE airbagová vesta GP AIR 2 Large black - L-L
Doprava:
zdarma
Skladem
17 130 Kč
Koupit za 17 130 Kč
Airbag vesta Helite GP AIR 2
Doprava:
zdarma
Skladem
17 130 Kč
Koupit za 17 130 Kč
Popis
Okruh, vysoké rychlosti a vysoké nebezpečí úrazu, právě pro tyto případy tu je GP Air!
Testováno piloty pro piloty!
- Aerodynamika
- Otvor pro zádový hrb
- Nafouknutí během 75 ms!
- Mechanická aktivace
- Velmi silná odolnost vůči prodření
- Dvojitý Turtle efekt
Airbagový systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory což vytváří již známý TURTLE efekt!
Airbagová ochrana
Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje tělo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimální ochranu krku, krční páteře a chrání životně důležité části (hrudník a záda).
Excelentní ochrana s Turtle technologií
Přední a zadní tělový chránič pro dvojitý Turtle efekt!
Princip Turtle technologie je podobný ochranné přilbě: tvrdá skořápku zvenčí, měkký materiál uvnitř. Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozdělení nárazů jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu.
Elektronicky spouštěcí airbag
Airbag e-GP AIR integruje elektronický systém Helite. Snadné použití, stačí stisknout tlačítko třikrát pro zapnutí nebo vypnutí systému.
Pyro bombička
Aktivuje airbag v případě pádu. Je snadno a rychle nainstalována a nahrazena pilotem.
Technologie elektronického airbagového systému
Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontextu pohyb motocyklisty. V případě pádu automaticky aktivuje airbag před nárazem.
Odolnost vůči prodření
Vysoká odolnost vůči prodření díky kůži (hovězí useň 1,2mm) + pěna k ochraně airbagového vaku, kožené slidery na zádech lze díky suchému zipu snadno vyměnit.
Aerodynamika
Pozornost byla zaměřena na aerodynamiku s prostorem pro hrb kombinézy. Vesta se tak vejde přes jakoukoliv koženou kombinézu.
Stretch materiál
Těsně přiléhající na tělo s pružnými koženými stranami. Při nafukování airbagu používáme pružný materiál na krku/ ramenou, abychom zajistili optimální ochranu.
Snadné otvírání
Snadné otevírání i v rukavicích.
Nastavení
Nastavíte díky suchému zipu a pružnému materiálu, aby e-GP Air pěkně padnul k jakékoliv kombi. Červený suchý zip zobrazuje limit pro uzavření airbagu e-GP AIR.
Zakázková výroba
Díky zipu je možné přistoupit k materiálu kůže a loga sponzorů našít, případně natisknout
Certifikace
Certifikace CE - GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).
Bližší informace k velikosti:
Výběr velikosti dle tabulky je pouze informativní. Nejdůležitější je mít aerodynamiku a aby GP-AIR airbag těsně sedl na postavě, GP-AIR musí sahat 10 cm pod kyčelní hřeben (kyčelní kost).
Časté otázky
Je rozdíl v ochraně mezi e-GP AIR a GP-AIR ?
Mechanické nebo elektronické řešení, naše airbagové systémy vás především chrání ! Mezi těmito dvěma modely není rozdíl v ochraně. Ochrana airbagu je a zůstane naší prioritou:
- Velký objem airbagů mezi 17 a 28 litry v závislosti na velikosti systému airbagů (největší objem airbagů na trhu).
Co znamená autonomie baterie? Kdy musím dobít e-GP AIR?
E-GP Air má výdrž baterie 25 hodin, což je asi 1 týden používání. Kabel USB dodaný s vestou vám umožní dobít vestu. Doporučujeme vám dobíjet systém jednou týdně.
Kdy by měla být vesta vypnuta?
Vestu lze zapnout nebo vypnout rychlým stisknutím 3x tlačítka ON / OFF. Není nutné každodenně vestu vypínat, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky přepne do režimu spánku.
Existují však situace, kdy je nutné vestu vypnout:
- Při přepravě vesty při rychlosti vyšší než 20 km/ h (např. autem)
- Při použití různých dopravních prostředků s vestou (auto, metro, tramvaj, vlak, autobus, letadlo atd.)
- Při dlouhém skladování bez aktivity (například v zimě)
Jak aktivuju/ deaktivuju systém?
Je velmi snadné aktivovat nebo deaktivovat systém. Lze ho zapnout/ vypnout rychlým stisknutím 3krát tlačítka.
Jaké typy pádů systém detekuje?
Technologie „Electronic Airbag System“ vyvinutá společností Helite poskytuje 360° ochranu.
Autonomní verze (tj. bez senzoru vidlice) detekuje nehody z rychlosti nad 20 km/ h. Zde jsou možné případy detekce:
- Kolize s překážkou (vozidlo, zeď, sloupek ...) zepředu, z boku nebo zezadu.
- Ztráta kontroly nad motocyklem (bez nárazu do motocyklu): Sklouznutí po boku nebo highsider
Se senzorem vidlice a volbou „Plná ochrana“:
- Stejné nehody jako výše zmíněné
- Kolize při zastavení a při nízké rychlosti.
S detekční časem děleno 2.
Jakou volbu bych si měl vybrat pro jízdu na okruhu?
I když je to vysoce doporučeno na silnici, na závodní dráze nesmíte používat možnost senzoru vidlice „plná ochrana“. Pokud však používáte e-GP Air na silnici, je možné si vidlicový senzor zakoupit samostatně.
Je airbag znovupoužitelný?
Ano, stejně jako naše mechanické systémy airbagů, tak můžete elektronický systém airbagů znovu použít, pokud je airbag v dobrém stavu (žádné otvory, trhliny). Snadno provedete, můžete sami resetovat systém za 2 minuty, aniž byste poslali vestu zpět do Helite. Jednoduše vyměňte pyro bombičku za novou, dostupnou u všech prodejců Helite po celém světě.
.
Testováno piloty pro piloty!
- Aerodynamika
- Otvor pro zádový hrb
- Nafouknutí během 75 ms!
- Mechanická aktivace
- Velmi silná odolnost vůči prodření
- Dvojitý Turtle efekt
Airbagový systém GP Air byl vyvinut speciálně pro jezdce na okruhu. Pozornost byla soustředěna na aerodynamiku, perfektní padnutí a prostor pro zádový hrb. Pro větší bezpečí je airbag vyroben z odolných materiálů a v přední a zadní části jsou implementovány protektory což vytváří již známý TURTLE efekt!
Airbagová ochrana
Airbag integrovaný do vesty absorbuje nárazy a stabilizuje tělo od hlavy k kostrči. Poskytuje optimální ochranu krku, krční páteře a chrání životně důležité části (hrudník a záda).
Excelentní ochrana s Turtle technologií
Přední a zadní tělový chránič pro dvojitý Turtle efekt!
Princip Turtle technologie je podobný ochranné přilbě: tvrdá skořápku zvenčí, měkký materiál uvnitř. Toto vylepšení je zásadní v otázce vývoje bezpečnosti. Výsledky absorpce a rozdělení nárazů jsou znatelně vyšší a chrání tak vůči objektům při nárazu.
Elektronicky spouštěcí airbag
Airbag e-GP AIR integruje elektronický systém Helite. Snadné použití, stačí stisknout tlačítko třikrát pro zapnutí nebo vypnutí systému.
Pyro bombička
Aktivuje airbag v případě pádu. Je snadno a rychle nainstalována a nahrazena pilotem.
Technologie elektronického airbagového systému
Senzor CDU integrovaný do vesty sleduje a analyzuje v kontextu pohyb motocyklisty. V případě pádu automaticky aktivuje airbag před nárazem.
Odolnost vůči prodření
Vysoká odolnost vůči prodření díky kůži (hovězí useň 1,2mm) + pěna k ochraně airbagového vaku, kožené slidery na zádech lze díky suchému zipu snadno vyměnit.
Aerodynamika
Pozornost byla zaměřena na aerodynamiku s prostorem pro hrb kombinézy. Vesta se tak vejde přes jakoukoliv koženou kombinézu.
Stretch materiál
Těsně přiléhající na tělo s pružnými koženými stranami. Při nafukování airbagu používáme pružný materiál na krku/ ramenou, abychom zajistili optimální ochranu.
Snadné otvírání
Snadné otevírání i v rukavicích.
Nastavení
Nastavíte díky suchému zipu a pružnému materiálu, aby e-GP Air pěkně padnul k jakékoliv kombi. Červený suchý zip zobrazuje limit pro uzavření airbagu e-GP AIR.
Zakázková výroba
Díky zipu je možné přistoupit k materiálu kůže a loga sponzorů našít, případně natisknout
Certifikace
Certifikace CE - GP AIR je certifikována externí laboratoří CRITT Sport, francouzským specialistou pro objektivní testování osobních ochranných prostředků (PPE).
Bližší informace k velikosti:
Výběr velikosti dle tabulky je pouze informativní. Nejdůležitější je mít aerodynamiku a aby GP-AIR airbag těsně sedl na postavě, GP-AIR musí sahat 10 cm pod kyčelní hřeben (kyčelní kost).
Časté otázky
Je rozdíl v ochraně mezi e-GP AIR a GP-AIR ?
Mechanické nebo elektronické řešení, naše airbagové systémy vás především chrání ! Mezi těmito dvěma modely není rozdíl v ochraně. Ochrana airbagu je a zůstane naší prioritou:
- Velký objem airbagů mezi 17 a 28 litry v závislosti na velikosti systému airbagů (největší objem airbagů na trhu).
Co znamená autonomie baterie? Kdy musím dobít e-GP AIR?
E-GP Air má výdrž baterie 25 hodin, což je asi 1 týden používání. Kabel USB dodaný s vestou vám umožní dobít vestu. Doporučujeme vám dobíjet systém jednou týdně.
Kdy by měla být vesta vypnuta?
Vestu lze zapnout nebo vypnout rychlým stisknutím 3x tlačítka ON / OFF. Není nutné každodenně vestu vypínat, po 30 sekundách nečinnosti se automaticky přepne do režimu spánku.
Existují však situace, kdy je nutné vestu vypnout:
- Při přepravě vesty při rychlosti vyšší než 20 km/ h (např. autem)
- Při použití různých dopravních prostředků s vestou (auto, metro, tramvaj, vlak, autobus, letadlo atd.)
- Při dlouhém skladování bez aktivity (například v zimě)
Jak aktivuju/ deaktivuju systém?
Je velmi snadné aktivovat nebo deaktivovat systém. Lze ho zapnout/ vypnout rychlým stisknutím 3krát tlačítka.
Jaké typy pádů systém detekuje?
Technologie „Electronic Airbag System“ vyvinutá společností Helite poskytuje 360° ochranu.
Autonomní verze (tj. bez senzoru vidlice) detekuje nehody z rychlosti nad 20 km/ h. Zde jsou možné případy detekce:
- Kolize s překážkou (vozidlo, zeď, sloupek ...) zepředu, z boku nebo zezadu.
- Ztráta kontroly nad motocyklem (bez nárazu do motocyklu): Sklouznutí po boku nebo highsider
Se senzorem vidlice a volbou „Plná ochrana“:
- Stejné nehody jako výše zmíněné
- Kolize při zastavení a při nízké rychlosti.
S detekční časem děleno 2.
Jakou volbu bych si měl vybrat pro jízdu na okruhu?
I když je to vysoce doporučeno na silnici, na závodní dráze nesmíte používat možnost senzoru vidlice „plná ochrana“. Pokud však používáte e-GP Air na silnici, je možné si vidlicový senzor zakoupit samostatně.
Je airbag znovupoužitelný?
Ano, stejně jako naše mechanické systémy airbagů, tak můžete elektronický systém airbagů znovu použít, pokud je airbag v dobrém stavu (žádné otvory, trhliny). Snadno provedete, můžete sami resetovat systém za 2 minuty, aniž byste poslali vestu zpět do Helite. Jednoduše vyměňte pyro bombičku za novou, dostupnou u všech prodejců Helite po celém světě.
.
Parametry
Výrobce | Helite |
Určení chrániče | airbagové vesty |
Materiál | Kůže |
Větrání | ne |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor