Letní pneumatika musí zvládnout projížďku během chladného jara stejně dobře a bezpečně jako jízdu na rozpálené letní silnici nebo během prudké bouřky. Nokian k vývoji přizval i Miku Häkkinena, dvojnásobného mistra Formule 1, a společně pneumatiku testovali na různém povrchu, při vysokých rychlostech, prudkém brzdění či v ostrých zatáčkách. Výsledkem je pneumatika, která zvládne extrémní zátěž, má nižší spotřebu a jízda s ní je tišší, pohodlnější a předvídatelnější.
Zvládne cokoli
Pneumatika byla vyvinuta pro řízení při vysokých rychlostech bez ohledu na stav vozovky a počasí. Testována byla v chladném Finsku, na rozpálených španělských silnicích, rychlostních německých dálnicích, ale i v České republice. Na vývoj i testování dohlížel mistr z Formule 1, který ocenil chování pneumatiky v extrémních podmínkách.
Tichá jízda s nižší spotřebou
Běhoun je vyroben ze speciální směsi pryže Dynamic Grip. Ten má hustší a pružnější strukturu, díky čemuž je pneumatika odolnější a má lepší přilnavost. Oblast patky je tvořena pryží Clinch, která snižuje jak vnitřní, tak vnější hlučnost, což podporují i drážky s tichým efektem. Navíc je běhoun tvořen několika vrstvami, které snižují odpor při jízdě a tak snižují spotřebu.
Bezpečně i za deště
Pneumatika s dvojí bezpečnostní zónou patří do nejvyšší kategorie pneumatik pro osobní vozidla UHP. Několik druhů drážek se stará o perfektní a okamžitý odvod vody, takže i jízda během deště je bezpečnější a lépe předvídatelná. Navíc na pneumatice kromě indikátoru hloubky běhounu najdete i indikátor rizika aquaplaningu.