Meguiar's 3-in-1 Wax je ideální na: odstranění lehkých až středních defektů laku: lehké škrábance kruhové škrábance vlásečnicové škrábance vodní skvrny oxidace a další leštění do vysokého lesku dodání perfektní hloubky laku ochranu před nepříznivými vlivy: UV zářením kyselým deštěm silničními i ostatními nečistotami oxidací a dalšími nepříznivými vlivy, které mohou uškodit laku vašeho vozu! Náš vosk 3 v 1 byl stvořen pro ruční aplikaci. I proto je v balení přiložen pěnový aplikátor v limitované... Celý popis
Koupit za 651 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
MEGUIARS 3V1 WAX - LEŠTĚNKA S VOSKEM 473 ML
Doprava:
80 Kč
Skladem
651 Kč
Koupit za 651 Kč
Meguiar's 3-in-1 Wax - leštěnka s voskem 3 v 1, 473 ml
Doprava:
95 Kč
Skladem
647 Kč
Koupit za 647 Kč
Meguiars Leštěnka s voskem 3 v 1, 473 ml | Meguiar's
Doprava:
69 Kč
Skladem
799 Kč
Koupit za 799 Kč
MEGUIARS 3v1 Wax - leštěnka s voskem, 473 ml
Doprava:
98 Kč
Skladem
866 Kč
Koupit za 866 Kč
MEGUIARS 3v1 Wax - leštěnka s voskem, 473 ml
Doprava:
69 Kč
Skladem
1 092 Kč
Koupit za 1 092 Kč
Popis
Meguiar's 3-in-1 Wax je ideální na:
odstranění lehkých až středních defektů laku:
lehké škrábance
kruhové škrábance
vlásečnicové škrábance
vodní skvrny
oxidace a další
leštění do vysokého lesku
dodání perfektní hloubky laku
ochranu před nepříznivými vlivy:
UV zářením
kyselým deštěm
silničními i ostatními nečistotami
oxidací a dalšími nepříznivými vlivy, které mohou uškodit laku vašeho vozu!
Náš vosk 3 v 1 byl stvořen pro ruční aplikaci. I proto je v balení přiložen pěnový aplikátor v limitované černé barvě. Nic vám však nebrání aplikovat 3-in-1 Wax pomocí lešticího nástavce na vrtačku Meguiar's DA Power System nebo orbitální leštičky (např. Meguiar's MT310)!
LEŠTĚNKA S VOSKEM: Tekutý vosk, který zároveň odstraňuje defekty laku, leští a chrání v jediném snadném kroku!
KOREKCE LAKU: Odstraňuje lehké až střední defekty laku.
LEŠTĚNÍ LAKU: Obsažené lešticí oleje dodají laku vysoký lesk a oslnivou hloubku.
DLOUHOTRVAJÍCÍ OCHRANA: Poskytuje dlouhotrvající ochranu před nepříznivými vlivy díky směsi přírodní karnauby a syntetických vosků.
SNADNÁ APLIKACE: Ještě snadnější použití než u tradičních karnaubských vosků!
Doporučený postup leštění a ochrany laku pomocí Meguiar's 3-in-1 Wax - ručně:
Pracujte na karoserii, která je ve stínu a chladná na dotek.
Vůz umyjte některým z šetrných šamponů a osušte.
V případě potřeby povrch laku dekontaminujte clayem. Lak, který je hladký jako sklo, lze lépe vyleštit a déle na něm drží ochranný vosk.
Dobře protřepejte produkt!
Na přiložený pěnový aplikátor naneste malé množství produktu, o velikosti korunové mince.
Pracujte na ploše maximálně 50 x 50 cm! Čím větší poškození laku budete chtít odstranit, na tím menší ploše pracujte!
Zmenšení leštěné plochy až na 25 x 25 cm významně zvýší efektivitu leštění!
Na aplikátor vyviňte mírný až střední tlak. Čím větší tlak bude, tím větší korekce laku docílíte.
Mřížkovým způsobem proveďte 3-5 tahů, dle stavu laku.
Při leštění do vysokého lesku, kdy není třeba odstraňovat defekty laku, stačí pracovat velmi mírným tlakem.
Přípravek přidávejte na aplikátor pouze v případě potřeby a po velmi malém množství - nejvýše kapka o velikosti korunové mince!
Větší množství přípravku nezlepšuje korekční, lešticí ani ochranné schopnosti!
Přípravek nechte na povrchu zaschnout alespoň pár minut (v závislosti na okolních podmínkách, ve kterých pracujete - teplota, vlhkost vzduchu).
Po zaschnutí vosk lehce setřete mikrovláknovou utěrkou X1801 Meguiar's Finishing Towel, X2010 Meguiar's Supreme Shine Microfiber Towel nebo E101 Meguiar's Ultimate Microfiber Towel.
V případě, že potřebujete odstranit silnější poškození laku, můžete uvedený postup opakovat.
Doporučený postup leštění a ochrany laku pomocí Meguiar's 3-in-1 Wax - s použitím Meguiar's DA Power Systemu nebo MT310 Meguiar's DA leštičky:
Dobře protřepejte.
Pracujte na karoserii, která je ve stínu a chladná na dotek.
Použijte žlutý pěnový kotouč (G3508 pro DA Power System nebo DFP5 či DFP6 pro DA leštičku) pro lehkou korekci.
Použijte červený pěnový kotouč (G3507 pro DA Power System nebo DFC5 či DFC6 pro DA leštičku) pro silnou korekci.
Na kotouč naneste 3-4 kapky o velikosti pecky z třešně a vetřete je zcela do kotouče, aby se jeho povrch navlhčil.
Následně přidejte kapku o velikosti pecky z třešně a aplikujte vosk na povrch.
Pracujte nízkou rychlostí (max. 2000 RPM na vrtačce, na DA leštičce nastavte rychlost 3800 - 4800 OPM, dle stavu laku - vyšší rychlost pro více poškozený lak).
Pracujte na ploše maximálně 50 x 50 cm! Čím větší poškození laku budete chtít odstranit, na tím menší ploše pracujte!
Zmenšení leštěné plochy až na 25 x 25 cm významně zvýší efektivitu leštění!
Na kotouč vyviňte mírný až střední tlak. Čím větší tlak bude, tím větší korekce laku docílíte.
Mřížkovým způsobem prověďte 3-5 tahů na leštěné části, dle stavu laku.
Při leštění do vysokého lesku, kdy není třeba odstraňovat defekty laku, stačí pracovat velmi mírným tlakem.
Přípravek přidávejte na kotouč pouze v případě potřeby a po velmi malém množství - nejvýše kapka o velikosti korunové mince!
Větší množství přípravku nezlepšuje korekční, lešticí ani ochranné schopnosti!
Přípravek nechte na povrchu zaschnout alespoň pár minut (v závislosti na okolních podmínkách, ve kterých pracujete - teplota, vlhkost vzduchu).
Po zaschnutí vosk lehce setřete mikrovláknovou utěrkou X1801 Meguiar's Finishing Towel, X2010 Meguiar's Supreme Shine Microfiber Towel nebo E101 Meguiar's Ultimate Microfiber Towel.
Tipy pro leštění a ochranu laku pomocí Meguiar's 3-in-1 Wax:
Karoserie by měla být chladná na dotek a ve stínu.
Povrch laku by měl být čistý a suchý. Pokud je třeba, dekontaminujte povrch laku pomocí Meguiar's claye - docílíte tím povrchu laku hladkého jako sklo, na kterém bude déle držet ochranná vrstva.
Používejte jen velmi malé množství - čím více produktu použijete, tím bude práce složitější. Účinnost leštění ani trvanlivost ochrany tím nezvýšíte a budete zbytečně plýtvat.
Vyhněte se nelakovaným plastům a gumovým lištám, kde by mohl produkt zanechat bílé skvrny.
Produkt při schnutí lehce zbělá. Pokud si však nejste jisti, zda je vosk dostatečně suchý, abyste jej mohli stírat, použijte "test prstem". Zkuste bříškem prstu setřít vosk - pokud vosk na povrchu rozmažete, doporučujeme ještě chvilku počkat, pokud však prstem vosk setřete, můžete jej rozleštit do čista.
Trvanlivost voskové vrstvy a efekt odpuzování či korálkování vody (tzv. hydrofobní efekt) můžete výrazně prodloužit pravidelným používáním šamponů Meguiar's. Mezi pravidelným mytím Vám tu nejlepší údržbu zajistí používání detailerů Meguiar's.
Nepoužívejte pro mytí vozu agresivní a detergentní přípravky, odmašťovače (typicky přpravky na nádobí apod.) ani aktivní čističe a pěny - tyto přípravky nejsou šetrné k voskové vrstvě a velmi významně ji oslabují, v některých případech mohou vosk z povrchu laku zcela odstranit, stejně jako lešticí oleje, které lak vyživují, a výsledkem bude vysušený, odhalený lak, který začne velmi rychle povrchově degradovat a je snadné jej mechanicky i chemicky poškodit, dokud lak opět neochráníte novou vrstvou vosku nebo jiné vhodné ochrany.
Sada obsahuje:
G191016 Meguiar's 3-in-1 Wax, 473 ml
X3070 Meguiar's Soft Foam Applicator Pads, pěnový aplikátor v limitované černé barvě
odstranění lehkých až středních defektů laku:
lehké škrábance
kruhové škrábance
vlásečnicové škrábance
vodní skvrny
oxidace a další
leštění do vysokého lesku
dodání perfektní hloubky laku
ochranu před nepříznivými vlivy:
UV zářením
kyselým deštěm
silničními i ostatními nečistotami
oxidací a dalšími nepříznivými vlivy, které mohou uškodit laku vašeho vozu!
Náš vosk 3 v 1 byl stvořen pro ruční aplikaci. I proto je v balení přiložen pěnový aplikátor v limitované černé barvě. Nic vám však nebrání aplikovat 3-in-1 Wax pomocí lešticího nástavce na vrtačku Meguiar's DA Power System nebo orbitální leštičky (např. Meguiar's MT310)!
LEŠTĚNKA S VOSKEM: Tekutý vosk, který zároveň odstraňuje defekty laku, leští a chrání v jediném snadném kroku!
KOREKCE LAKU: Odstraňuje lehké až střední defekty laku.
LEŠTĚNÍ LAKU: Obsažené lešticí oleje dodají laku vysoký lesk a oslnivou hloubku.
DLOUHOTRVAJÍCÍ OCHRANA: Poskytuje dlouhotrvající ochranu před nepříznivými vlivy díky směsi přírodní karnauby a syntetických vosků.
SNADNÁ APLIKACE: Ještě snadnější použití než u tradičních karnaubských vosků!
Doporučený postup leštění a ochrany laku pomocí Meguiar's 3-in-1 Wax - ručně:
Pracujte na karoserii, která je ve stínu a chladná na dotek.
Vůz umyjte některým z šetrných šamponů a osušte.
V případě potřeby povrch laku dekontaminujte clayem. Lak, který je hladký jako sklo, lze lépe vyleštit a déle na něm drží ochranný vosk.
Dobře protřepejte produkt!
Na přiložený pěnový aplikátor naneste malé množství produktu, o velikosti korunové mince.
Pracujte na ploše maximálně 50 x 50 cm! Čím větší poškození laku budete chtít odstranit, na tím menší ploše pracujte!
Zmenšení leštěné plochy až na 25 x 25 cm významně zvýší efektivitu leštění!
Na aplikátor vyviňte mírný až střední tlak. Čím větší tlak bude, tím větší korekce laku docílíte.
Mřížkovým způsobem proveďte 3-5 tahů, dle stavu laku.
Při leštění do vysokého lesku, kdy není třeba odstraňovat defekty laku, stačí pracovat velmi mírným tlakem.
Přípravek přidávejte na aplikátor pouze v případě potřeby a po velmi malém množství - nejvýše kapka o velikosti korunové mince!
Větší množství přípravku nezlepšuje korekční, lešticí ani ochranné schopnosti!
Přípravek nechte na povrchu zaschnout alespoň pár minut (v závislosti na okolních podmínkách, ve kterých pracujete - teplota, vlhkost vzduchu).
Po zaschnutí vosk lehce setřete mikrovláknovou utěrkou X1801 Meguiar's Finishing Towel, X2010 Meguiar's Supreme Shine Microfiber Towel nebo E101 Meguiar's Ultimate Microfiber Towel.
V případě, že potřebujete odstranit silnější poškození laku, můžete uvedený postup opakovat.
Doporučený postup leštění a ochrany laku pomocí Meguiar's 3-in-1 Wax - s použitím Meguiar's DA Power Systemu nebo MT310 Meguiar's DA leštičky:
Dobře protřepejte.
Pracujte na karoserii, která je ve stínu a chladná na dotek.
Použijte žlutý pěnový kotouč (G3508 pro DA Power System nebo DFP5 či DFP6 pro DA leštičku) pro lehkou korekci.
Použijte červený pěnový kotouč (G3507 pro DA Power System nebo DFC5 či DFC6 pro DA leštičku) pro silnou korekci.
Na kotouč naneste 3-4 kapky o velikosti pecky z třešně a vetřete je zcela do kotouče, aby se jeho povrch navlhčil.
Následně přidejte kapku o velikosti pecky z třešně a aplikujte vosk na povrch.
Pracujte nízkou rychlostí (max. 2000 RPM na vrtačce, na DA leštičce nastavte rychlost 3800 - 4800 OPM, dle stavu laku - vyšší rychlost pro více poškozený lak).
Pracujte na ploše maximálně 50 x 50 cm! Čím větší poškození laku budete chtít odstranit, na tím menší ploše pracujte!
Zmenšení leštěné plochy až na 25 x 25 cm významně zvýší efektivitu leštění!
Na kotouč vyviňte mírný až střední tlak. Čím větší tlak bude, tím větší korekce laku docílíte.
Mřížkovým způsobem prověďte 3-5 tahů na leštěné části, dle stavu laku.
Při leštění do vysokého lesku, kdy není třeba odstraňovat defekty laku, stačí pracovat velmi mírným tlakem.
Přípravek přidávejte na kotouč pouze v případě potřeby a po velmi malém množství - nejvýše kapka o velikosti korunové mince!
Větší množství přípravku nezlepšuje korekční, lešticí ani ochranné schopnosti!
Přípravek nechte na povrchu zaschnout alespoň pár minut (v závislosti na okolních podmínkách, ve kterých pracujete - teplota, vlhkost vzduchu).
Po zaschnutí vosk lehce setřete mikrovláknovou utěrkou X1801 Meguiar's Finishing Towel, X2010 Meguiar's Supreme Shine Microfiber Towel nebo E101 Meguiar's Ultimate Microfiber Towel.
Tipy pro leštění a ochranu laku pomocí Meguiar's 3-in-1 Wax:
Karoserie by měla být chladná na dotek a ve stínu.
Povrch laku by měl být čistý a suchý. Pokud je třeba, dekontaminujte povrch laku pomocí Meguiar's claye - docílíte tím povrchu laku hladkého jako sklo, na kterém bude déle držet ochranná vrstva.
Používejte jen velmi malé množství - čím více produktu použijete, tím bude práce složitější. Účinnost leštění ani trvanlivost ochrany tím nezvýšíte a budete zbytečně plýtvat.
Vyhněte se nelakovaným plastům a gumovým lištám, kde by mohl produkt zanechat bílé skvrny.
Produkt při schnutí lehce zbělá. Pokud si však nejste jisti, zda je vosk dostatečně suchý, abyste jej mohli stírat, použijte "test prstem". Zkuste bříškem prstu setřít vosk - pokud vosk na povrchu rozmažete, doporučujeme ještě chvilku počkat, pokud však prstem vosk setřete, můžete jej rozleštit do čista.
Trvanlivost voskové vrstvy a efekt odpuzování či korálkování vody (tzv. hydrofobní efekt) můžete výrazně prodloužit pravidelným používáním šamponů Meguiar's. Mezi pravidelným mytím Vám tu nejlepší údržbu zajistí používání detailerů Meguiar's.
Nepoužívejte pro mytí vozu agresivní a detergentní přípravky, odmašťovače (typicky přpravky na nádobí apod.) ani aktivní čističe a pěny - tyto přípravky nejsou šetrné k voskové vrstvě a velmi významně ji oslabují, v některých případech mohou vosk z povrchu laku zcela odstranit, stejně jako lešticí oleje, které lak vyživují, a výsledkem bude vysušený, odhalený lak, který začne velmi rychle povrchově degradovat a je snadné jej mechanicky i chemicky poškodit, dokud lak opět neochráníte novou vrstvou vosku nebo jiné vhodné ochrany.
Sada obsahuje:
G191016 Meguiar's 3-in-1 Wax, 473 ml
X3070 Meguiar's Soft Foam Applicator Pads, pěnový aplikátor v limitované černé barvě
Parametry
Výrobce | Meguiar's |
Objem | 473 ml |
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor