Elektrický Startér 9z pro skútr GY6 125/150cc Značka: Wilmat Popis produktu: - směr otáčení hřídele: CW (pravý) - rozteč otvorů: 78 mm - průměr válečku: 11 mm - počet zubů: 9 - délka válečku: 20 mm - průměr osazení: 30 mm - průměr pouzdra: 59,5 mm Startér na motocyklu je zařízení sloužící k nastartování motoru. Jeho hlavním úkolem je nahradit ruční startování (kopák) a zajistit snadné a pohodlné spuštění pohonné jednotky. Jak funguje elektrický startér ? - Stisknutím tlačítka startéru... Celý popis
Koupit za 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
95 %
STARTÉR ELEKTRICKÝ 9 ZUBŮ SKÚTR 4T GY6 125
Doprava:
49 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Popis
Elektrický Startér 9z pro skútr GY6 125/150cc
Značka: Wilmat
Popis produktu:
- směr otáčení hřídele: CW (pravý)
- rozteč otvorů: 78 mm
- průměr válečku: 11 mm
- počet zubů: 9
- délka válečku: 20 mm
- průměr osazení: 30 mm
- průměr pouzdra: 59,5 mm
Startér na motocyklu je zařízení sloužící k nastartování motoru. Jeho hlavním úkolem je nahradit ruční startování (kopák) a zajistit snadné a pohodlné spuštění pohonné jednotky.
Jak funguje elektrický startér ?
- Stisknutím tlačítka startéru řidičem (obvykle na volantu) dojde k přenosu signálu do elektromagnetu, který zapne startér.
- Elektrický motor startéru se začíná otáčet, což zase pohání ozubené kolo spojené s klikovou hřídelí motoru.
- Klikový hřídel je uveden do pohybu, což umožňuje zahájení provozu spalovacího motoru (přivedení směsi paliva a vzduchu do zapalování).
- Když motor začne pracovat samostatně, startér se automaticky vypne a jednosměrná spojka odpojí startovací mechanismus, aby se zabránilo poškození. Proč je elektrický startér důležitý?
- Pohodlí: Na rozdíl od kopu (kickstartéru) stačí stisknout tlačítko pro spuštění motocyklu, což je užitečné zejména v náročných podmínkách (např. v dešti).
- Bezpečnost: Díky rychlému nastartování motoru lze rychle nastartovat z místa, což může být v některých situacích na silnici klíčové.
- Spolehlivost: Moderní elektrické startéry jsou obvykle spolehlivější a snadněji ovladatelné než mechanické kopy.
- Lepší pro začátečníky: Méně zkušení motorkáři mohou mít potíže s používáním kopového stroje, zejména u motorů s velkým objemem.
Má motocykl vždy elektrický startér ?
Ne všechny motocykly jsou vybaveny elektrickým startér :
- Starší modely motocyklů, jako např. Klasické Harley-Davidson, Jawa nebo enduro motocykly měly často jen kopanec.
- Moderní motocykly mají obvykle startér, ale některé motocykly typu off-road nebo dual-sport mohou mít stále obě řešení (elektrický i mechanický start).
Startér výrazně zlepšuje komfort používání motocyklu a je standardem u většiny moderních jednostopých vozidel.
Podrobnosti o produktu:
To nám umožní vyhnout se vrácení a tím nám všem ušetřit další práci, povinnosti a náklady spojené s obsluhou vrácení.
Značka: Wilmat
Popis produktu:
- směr otáčení hřídele: CW (pravý)
- rozteč otvorů: 78 mm
- průměr válečku: 11 mm
- počet zubů: 9
- délka válečku: 20 mm
- průměr osazení: 30 mm
- průměr pouzdra: 59,5 mm
Startér na motocyklu je zařízení sloužící k nastartování motoru. Jeho hlavním úkolem je nahradit ruční startování (kopák) a zajistit snadné a pohodlné spuštění pohonné jednotky.
Jak funguje elektrický startér ?
- Stisknutím tlačítka startéru řidičem (obvykle na volantu) dojde k přenosu signálu do elektromagnetu, který zapne startér.
- Elektrický motor startéru se začíná otáčet, což zase pohání ozubené kolo spojené s klikovou hřídelí motoru.
- Klikový hřídel je uveden do pohybu, což umožňuje zahájení provozu spalovacího motoru (přivedení směsi paliva a vzduchu do zapalování).
- Když motor začne pracovat samostatně, startér se automaticky vypne a jednosměrná spojka odpojí startovací mechanismus, aby se zabránilo poškození. Proč je elektrický startér důležitý?
- Pohodlí: Na rozdíl od kopu (kickstartéru) stačí stisknout tlačítko pro spuštění motocyklu, což je užitečné zejména v náročných podmínkách (např. v dešti).
- Bezpečnost: Díky rychlému nastartování motoru lze rychle nastartovat z místa, což může být v některých situacích na silnici klíčové.
- Spolehlivost: Moderní elektrické startéry jsou obvykle spolehlivější a snadněji ovladatelné než mechanické kopy.
- Lepší pro začátečníky: Méně zkušení motorkáři mohou mít potíže s používáním kopového stroje, zejména u motorů s velkým objemem.
Má motocykl vždy elektrický startér ?
Ne všechny motocykly jsou vybaveny elektrickým startér :
- Starší modely motocyklů, jako např. Klasické Harley-Davidson, Jawa nebo enduro motocykly měly často jen kopanec.
- Moderní motocykly mají obvykle startér, ale některé motocykly typu off-road nebo dual-sport mohou mít stále obě řešení (elektrický i mechanický start).
Startér výrazně zlepšuje komfort používání motocyklu a je standardem u většiny moderních jednostopých vozidel.
Podrobnosti o produktu:
To nám umožní vyhnout se vrácení a tím nám všem ušetřit další práci, povinnosti a náklady spojené s obsluhou vrácení.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor
Škoda
Volkswagen
Mercedes-Benz
Ford
BMW
Audi
Opel
Renault
Toyota
Mazda
Seat
Fiat