Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket. Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud byste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1500Kč zpět. Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty). Kódy/čísla dílu: 03G253010V103, 03G253019L, 03G253010, 03G253010V, 03G253010X, 03G253014N, 03G253014NV, 03G253014NV100, 03G253014NX, 03G253016H, 03G253016HV, 03G253016HX, 03G253019L, 03G253019LV, 03G253019LX, 03G25316H, 03G25316HV, 03G25316HV100,... Celý popis
Koupit za 15 400 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Nové turbodmychadlo italské společnosti TURBOrail, která se již po mnoho let zabývá výrobou v oblasti turbodmychadel prvotřídní kvality pro aftermarket.
Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud byste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1500Kč zpět.
Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).
Kódy/čísla dílu:
03G253010V103, 03G253019L, 03G253010, 03G253010V, 03G253010X, 03G253014N, 03G253014NV, 03G253014NV100, 03G253014NX,
03G253016H, 03G253016HV, 03G253016HX, 03G253019L, 03G253019LV, 03G253019LX, 03G25316H, 03G25316HV, 03G25316HV100,
03G25316HX, 03G257016H, 03G257016HV, 03G257016HX
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme, stejně jako výrobce TURBOrail novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Není potřeba vracet staré dmychadlo, ale pokud byste měli zájem, můžete nám zaslat Vaše staré turbodmychadlo a my Vám vyplatíme 1500Kč zpět.
Součástí balení je těsnění a svorníky(štefty).
Kódy/čísla dílu:
03G253010V103, 03G253019L, 03G253010, 03G253010V, 03G253010X, 03G253014N, 03G253014NV, 03G253014NV100, 03G253014NX,
03G253016H, 03G253016HV, 03G253016HX, 03G253019L, 03G253019LV, 03G253019LX, 03G25316H, 03G25316HV, 03G25316HV100,
03G25316HX, 03G257016H, 03G257016HV, 03G257016HX
Základním předpokladem správné funkce každého turbodmychadla je bezchybný stav celého motormanagmentu. Není výjimkou, že se nám do dílny dostane turbo, které nemá žádnou závadu pravě třeba proto, že někdo špatně diagnostikoval závadu.
U tohoto turbodmychadla je důležité v první řadě podtlak, který je přiveden na pohon turbodmychadla (actuátor, pneumatický ventil). Hodnota podtlaku musí být alespoň -450mbar, jinak turbo nemůže nastavit lopatky do pozice pro plný výkon. Dalším úskalím je těsnost celého systému sání i výfuku. Mnohdy drobná netěsnost může způsobit velké problémy. Od špatné odezvy až po padání motoru do nouzového režimu nebo třeba různé zvuky vedoucí k domněnce, že turbodmychadlo je vadné.
Náš názor na toto turbodmychadlo: Toto turbo je jeden ze spolehlivých kusů. Jediným neduhem tohoto dmychadla je axiální ložisko s kluznou plochou 10mm, ale tento problém se u našich dmychadel nevyskytuje, protože jej nahrazujeme, stejně jako výrobce TURBOrail novějším typem axiálního ložiska s průměrem kluzné plochy 14mm a tím se častá závada těchto dmychadel tzv. "zvýšená axiální vůle" zcela eliminuje.
Výhody pro stálé zákazníky, autoservisy: Vzhledem k cenám kvalitních náhradních dílů není možné nabízet nějaké dodatečné slevy, ale pro stálé zákazníky, kteří u nás nakupují, nabízíme za každé 10. turbo jeden „repas“ v hodnotě 7.000Kč zdarma.
Válí se vám doma staré turbo a nevíte co s ním? Zkuste nám ho nabídnout k výkupu. Ideálně opsat nebo vyfotit štítek a získané informace nám zaslat na email.
Podobné produkty
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor