Varianta úspěšné nabíječky MXS 5.0 v kombinaci s testerem baterie a alternátoru. Jednoduchou změnou režimu se z nabíječky stává tester pro posouzení vaší baterie. Nabíječ MXS 5.0 nabízí nejnovější technologie vytvořené pro profesionální nabíječe značky CTEK. Tato nabíječka může vyřešit mnoho problémů spojených s vaší baterií. Nabíječka splňuje vysoké nároky běžných uživatelů. MXS 5.0 diagnostikuje stav baterie. Obsahuje režim recond pro promíchání elektrolytu v případě jeho rozvrstvení (krok 6... Celý popis
Koupit za 2 454 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších

CTEK Nabíječka MXS 5.0 TEST&CHARGE, 12V, 5A, 1,2-110AH/160 AH
2 454 Kč Koupit za 2 454 Kč
CTEK Nabíječka MXS 5.0 TEST&CHARGE 12V, 5A, 1,2-110AH/160 AH
2 454 Kč Koupit za 2 454 Kč
CTEK MXS 5.0 Test & Charge
Doprava:
zdarma
Skladem
2 449 Kč
Koupit za 2 449 Kč

Inteligentní nabíječka a tester CTEK MXS 5.0 /12V Test and Charge (56–308)

Nabíječka CTEK MXS 5.0 TEST & CHARGE
2 979 Kč Koupit za 2 979 KčPopis
Varianta úspěšné nabíječky MXS 5.0 v kombinaci s testerem baterie a alternátoru.
Jednoduchou změnou režimu se z nabíječky stává tester pro posouzení vaší baterie. Nabíječ MXS 5.0 nabízí nejnovější technologie vytvořené pro profesionální nabíječe značky CTEK. Tato nabíječka může vyřešit mnoho problémů spojených s vaší baterií. Nabíječka splňuje vysoké nároky běžných uživatelů. MXS 5.0 diagnostikuje stav baterie. Obsahuje režim recond pro promíchání elektrolytu v případě jeho rozvrstvení (krok 6 v režimu nabíjení).
Nabíječ je vhodný pro udržovací nabíjení, nabíjecí optimalizovaný režim během chladných zimních měsíců. Jeho unikátní displej umožňuje uživateli sledovat celý proces nabíjení.
Recond (Program regenerace), který napravuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu, jehož nerovnoměrné rozvrstvení se objevuje v akumulátorech, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu má za následek, že akumulátor ztratí velkou část své kapacity a sníží se jeho životnost. CTEK doporučuje spustit tuto funkci jednou za rok, abyste uchovali akumulátor v optimálním stavu. Rozhodně ne víckrát. Pouze u baterií s volným elektrolytem. U baterií gel nebo AGM může dojít k jejich poškození! V režimu Recond je vždy nutné odpojit baterii od vozidla.
MXS 5.0 je plně automatická 8 kroková nabíječka.
Nabíjecí proud je 5 A. Je určena pro 12 V baterie od 1,2 do 110 Ah a je vhodná až do 160 Ah pro udržovací nabíjení. Nabíječka má IP 65 (chráněno proti stříkající vodě a prachu), zajišťuje ochranu elektroinstalace vozidla při nabíjení, ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu.
Ochrana proti zkratu, přepětí a přepólování
Dodává se s dvěma sadami konektorů: krokosvorky a oka
Vhodný pro nabíjení 12V baterií kapacit: 1,2-110Ah
Vhodný pro udržování 12V baterií kapacit: 1,2-160Ah
Maximální nabíjecí proud: 5A
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe): IP65 (ochrana proti prachu a stříkající vodě)
TECHNICKÉ ÚDAJE
Číslo modelu 1049
Jmenovité střídavé napájecí napětí 220–240 VAC, 50–60 Hz
Nabíjecí napětí 14,4 V, 14,7 V, RECOND15,8 V
Min. napětí akumulátoru 2,0 V
Nabíjecí proud max. 5 A
Odběr proudu ze sítě 0,65 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Vybíjení zpětným proudem*
Teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon
Typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
Typy akumulátorů Všechny typy 12V olověných akumulátorů (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
Kapacita akumulátoru 1,2–110 Ah, při udržovacím dobíjení až 160 Ah
Rozměry 168 × 65 × 38 mm (D × Š × V)
Krytí IP65
Hmotnost 0,6 kg
) Vybíjení zpětným proudem je způsobeno proudem, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení. Nabíječky CTEK mají velmi malý zpětný proud.
*) Kvalita nabíjecího napětí a proudu je velmi důležitá. Vysoké zvlnění proudu způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Velké zvlnění napětí může také rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud vysoké kvality, s nízkým činitelem zvlnění.
Hlavní přednosti společné všem nabíječům CTEK:
BEZPEČNOST:
Neohrožují uživatele, citlivou elektroniku vozu ani baterii
Jsou vybaveny ochranou proti jiskření, přepólování a zkratu
Nepodporují vývoj třaskavých plynů
Schváleny pro venkovní použití
JEDNODUCHOST
Snadná obsluha a připojení k baterii s využitím dodávaného příslušenství
Zřetelná a jasná kontrola průběhu nabíjení uživatelem
Jednoduchá volba nabíjecího modu.
FLEXIBILITA A UŽITNÁ HODNOTA:
Vhodné pro všechny typy olověných akumulátorů
Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem prodlužují životnost akumulátorů
Dokážou oživit hluboce vybité, částečně sulfatované akumulátory
Nabíjí i při poklesu napětí v síti až do 170V
Jednoduchou změnou režimu se z nabíječky stává tester pro posouzení vaší baterie. Nabíječ MXS 5.0 nabízí nejnovější technologie vytvořené pro profesionální nabíječe značky CTEK. Tato nabíječka může vyřešit mnoho problémů spojených s vaší baterií. Nabíječka splňuje vysoké nároky běžných uživatelů. MXS 5.0 diagnostikuje stav baterie. Obsahuje režim recond pro promíchání elektrolytu v případě jeho rozvrstvení (krok 6 v režimu nabíjení).
Nabíječ je vhodný pro udržovací nabíjení, nabíjecí optimalizovaný režim během chladných zimních měsíců. Jeho unikátní displej umožňuje uživateli sledovat celý proces nabíjení.
Recond (Program regenerace), který napravuje rovnoměrnost hustoty elektrolytu, jehož nerovnoměrné rozvrstvení se objevuje v akumulátorech, které jsou často vybíjeny nebo jsou po delší dobu mimo provoz. Stratifikace elektrolytu má za následek, že akumulátor ztratí velkou část své kapacity a sníží se jeho životnost. CTEK doporučuje spustit tuto funkci jednou za rok, abyste uchovali akumulátor v optimálním stavu. Rozhodně ne víckrát. Pouze u baterií s volným elektrolytem. U baterií gel nebo AGM může dojít k jejich poškození! V režimu Recond je vždy nutné odpojit baterii od vozidla.
MXS 5.0 je plně automatická 8 kroková nabíječka.
Nabíjecí proud je 5 A. Je určena pro 12 V baterie od 1,2 do 110 Ah a je vhodná až do 160 Ah pro udržovací nabíjení. Nabíječka má IP 65 (chráněno proti stříkající vodě a prachu), zajišťuje ochranu elektroinstalace vozidla při nabíjení, ochranu proti přepólování, proti jiskření a proti zkratu.
Ochrana proti zkratu, přepětí a přepólování
Dodává se s dvěma sadami konektorů: krokosvorky a oka
Vhodný pro nabíjení 12V baterií kapacit: 1,2-110Ah
Vhodný pro udržování 12V baterií kapacit: 1,2-160Ah
Maximální nabíjecí proud: 5A
Izolace (stupeň ochrany krytu nabíječe): IP65 (ochrana proti prachu a stříkající vodě)
TECHNICKÉ ÚDAJE
Číslo modelu 1049
Jmenovité střídavé napájecí napětí 220–240 VAC, 50–60 Hz
Nabíjecí napětí 14,4 V, 14,7 V, RECOND15,8 V
Min. napětí akumulátoru 2,0 V
Nabíjecí proud max. 5 A
Odběr proudu ze sítě 0,65 A ef. (při plném nabíjecím proudu)
Vybíjení zpětným proudem*
Teplota prostředí -20 °C až +50 °C; při vysokých okolních teplotách se automaticky snižuje výstupní výkon
Typ nabíječky Plně automatizovaný nabíjecí cyklus s osmi kroky
Typy akumulátorů Všechny typy 12V olověných akumulátorů (s kapalným elektrolytem, bezúdržbové MF, Ca/Ca, AGM a GEL)
Kapacita akumulátoru 1,2–110 Ah, při udržovacím dobíjení až 160 Ah
Rozměry 168 × 65 × 38 mm (D × Š × V)
Krytí IP65
Hmotnost 0,6 kg
) Vybíjení zpětným proudem je způsobeno proudem, který protéká připojenou nabíječkou, když je odpojena od napájení. Nabíječky CTEK mají velmi malý zpětný proud.
*) Kvalita nabíjecího napětí a proudu je velmi důležitá. Vysoké zvlnění proudu způsobuje zahřívání akumulátoru a urychluje stárnutí kladných elektrod. Velké zvlnění napětí může také rušit jiná zařízení připojená k akumulátoru. Nabíječky CTEK dodávají napětí a proud vysoké kvality, s nízkým činitelem zvlnění.
Hlavní přednosti společné všem nabíječům CTEK:
BEZPEČNOST:
Neohrožují uživatele, citlivou elektroniku vozu ani baterii
Jsou vybaveny ochranou proti jiskření, přepólování a zkratu
Nepodporují vývoj třaskavých plynů
Schváleny pro venkovní použití
JEDNODUCHOST
Snadná obsluha a připojení k baterii s využitím dodávaného příslušenství
Zřetelná a jasná kontrola průběhu nabíjení uživatelem
Jednoduchá volba nabíjecího modu.
FLEXIBILITA A UŽITNÁ HODNOTA:
Vhodné pro všechny typy olověných akumulátorů
Vyhlazením nabíjecího proudu a důmyslným nabíjecím profilem prodlužují životnost akumulátorů
Dokážou oživit hluboce vybité, částečně sulfatované akumulátory
Nabíjí i při poklesu napětí v síti až do 170V
Parametry
Výrobce | Ctek |
Typ | nabíječka |
Rozměry | 168 x 65 x 38 mm |
Hmotnost | 0.6 kg |
Test akumulátoru | ano |
Ochrana proti zkratu | ano |
Ochrana proti přepětí | ano |
Ochrana proti přepolování | ano |
Krytí IP | IP65 |
Top inzeráty

Škoda Fabia 1.2 122 735 km, Vůz původem ČR,...
46 000 Kč

Ford Focus 1.6 16V 116 061 km, nová STK
118 000 Kč

Opel Zafira 1.4 Turbo 48 896 km, Nové v ČR,...
389 000 Kč

Dacia Duster 1.6 16V 124 678 km, ČR, Servo
157 000 Kč

Opel Agila 1.2 16V 45 839 km, ČR
43 000 Kč

VW T-Roc 1.6 TDI 32 341 km,
530 000 Kč

Škoda Octavia 2.0 TDI 308 813 km, CZ, KLIMA
85 000 Kč

BMW 2 Gran Coupe 218d Gran Coupé 17 859 km,...
830 000 Kč

Hyundai Tucson 1.6 GDI 89 349 km, ČR, 1.MAJ
380 000 Kč

Hyundai i40 1.7 CRDi 143 995 km, ČR,KLIMA
294 000 Kč

Peugeot 308 1.6 HDi 159 596 km, ČR. 2. Maj.
140 000 Kč

VW Tiguan 1.4 TSI 93 426 km, ČR/KLIMA
320 000 Kč

Ford Transit 2.2 TDCi 224 057 km, CZ, KLIMA,...
310 000 Kč

Peugeot 2008 1.2 PureTech 8 608 km, ČR, 1.2...
590 000 Kč

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 69 120 km,
470 000 Kč

Škoda Octavia 1.9 TDI 319 517 km, Elegance
60 000 Kč
Podobné produkty
Články odjinud
- Abarth
- Acura
- Alfa Romeo
- Alpina
- Alpine
- Aston Martin
- Audi
- Avia
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroën
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- DS
- Ducati
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- Geely
- GMC
- Harley-Davidson
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Iveco
- Jaguar
- Jeep
- Kawasaki
- Kia
- Koenigsegg
- KTM
- Lada (Vaz/Žiguli)
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pininfarina
- Pontiac
- Porsche
- Qoros
- Renault
- Rolls Royce
- Rover
- Saab
- Scania
- Seat
- Setra
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Škoda
- Tata
- Tatra
- Tesla
- Toyota
- Trabant
- Volkswagen
- Volvo
- Yamaha
- Zetor